Even voorstellen, Wie is wie?











Plaats reactie
ForumBeheerder
Alliantie Beheerder
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jul 2017, 18:14

Even voorstellen, Wie is wie?

Bericht door ForumBeheerder » 17 jul 2017, 19:19

Hier heb je de mogelijk om jezelf even netjes voor te stellen aan je alliantie genoten.

Game over
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2017, 20:40

Laat ik me even voorstellen.

Bericht door Game over » 24 jul 2017, 21:33

Hoi Allemaal,

Mijn naam is: René en bij Ogame bekend onder de naam: 'Game over'. Ik ben een 30 jarige jongeman en woon in Castricum (Noord Holland).

Jaren geleden ben ik op advies van wat vrienden begonnen met Ogame in het Universum: Andromeda in de Alliantie: Army of Darkness (AOD).

Nadat ik wat ervaring had opgedaan binnen Ogame had ik al vrij snel een Wing opgericht waar ik nieuwe alliantie genoten ging opleiden tot zij de 10.000 punten behaald hadden en doorstroomde naar de Army of Darkness Alliantie.

Helaas ontstond er een ruzie tussen de beheerders van de Army of Darkness Alliantie waardoor ook de Wing uit elkaar viel en ik besloot te stoppen met Ogame .

Een aantal jaar later begon het Ogame bloed weer te stromen waar het niet gaan kon en besloot ik samen met een collega een nieuwe account aan te maken in Universum: Quantum.

In Universum Quantum heb ik, mij samen met mijn collega aangesloten bij de: True Legends Alliantie.

Na dit een tijdje gespeeld te hebben had ik ook nog een account aangemaakt op de Engelse Ogame server. Helaas zijn beide accounts door tijd gebrek toch maar weer vrij snel door mij opgedoekt.

Inmiddels heb ik nu alweer mijn vierde Ogame account aangemaakt en mij aangesloten bij de Alliantie: [AOD] 'Army of Darkness'.

Dit was mijn verhaal in het kort en nu hoor ik ook graag wie jullie zijn.

Groetjes, René

Gast

Bericht door Gast » 10 aug 2017, 08:23

Hoi,

Mijn naam is Thijs en ik ben zo een 34 jaar oud.
Ik woon in Mechelen, Belgie en ik ben werkzaam bij DXC.technology (ex-HP).

Vele jaren geleden was ik zeer actief op ogame, universe 10. Waar ik bijna steeds in de top 20 gestaan heb. Alliantie ben ik even kwijt.
Altijd veel als raider gespeeld.

Ik ben echter gestopt door tijdsgebrek. Ik was door mijn werk veel op de baan en kon maar weinig achter de pc zitten.
Nu ben ik in de week veel online als ik op mijn werk ben. In het weekend ben ik minder actief.
Momenteel nog wel wat actief als een miner maar dat zal de komende weken/maanden wel wat veranderen als het verlof gedaan is.

Gast

Bericht door Gast » 31 aug 2017, 09:10

Hey,

Mijn naam is Jesse ik ben 28 jaar oud.
Ik ben van belgie en woon in deurne zuid #Antwarpen ;)

Dit is mijn eerste ogame ervaring en ben een zeer actieve speler op ogame.
Ook speel ik Nog elite dangerous, battlefield en league of legends mijn main games is league of legends en battlefield 1

Gast

Yaws

Bericht door Gast » 13 sep 2017, 20:53

Ola,

Ik ben Steven, 28jaar en West-Vlaming. Vertegenwoordiger bij Coca Cola overdag en na mijn uren strooi ik met kortringen voor o.a. Orange en Luminus.

Vroeger professioneel gamer geweest, eerst CS1.6 tot World of Warcraft werd gelanceerd. Dan is dat virtuele wereldje een 10tal jaar mijn leefwereld geweest.

Wat ogame betreft stam ik af uit het tijdperk der dinosauriërs, in een lang vervlogen tijd gestart in Uni 4 waar ik top 20 speler was. Recent besloten om voor het plezier nog eens het roest weg te schuren en dus een nieuw account aangemaakt in Xalynth. Voorlopig gewoon als miner.

The_Glitch
Alliantie Beheerder
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 okt 2017, 19:59

The Glitch

Bericht door The_Glitch » 10 okt 2017, 11:40

Hoi,

Ik ben Tom, heb een eigen computerwinkel in Vlissingen onder de naam The Glitch (vandaar mijn spelersnaam). Speel al Ogame sinds Uni5, ben toen even wat anders gaan doen maar kreeg weer trek in het wereldje van strategie en tijden berekenen etc. Heb grote veldslagen meegemaakt ook één van de grootste crashes van Ogame onder de naam Prins Far die toen is neergehaald door een super federatieaanval. Ben woonachtig in Westkapelle NL. Uiteraard ben ik heel veel online maar kan niet altijd snel een reply geven. Wil je een tip of heb je vragen, neem gerust contact met me op.

Zeeuws_Meisje
Diplomaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:17

Bericht door Zeeuws_Meisje » 11 okt 2017, 00:19

Hoi, ik ben Margreet, bekend onder de Ogame-naam Bezigbijtje. O nee, nu Zeeuws_Meisje. Mijn oude Ogame naam uit uni 5. Ik had er ook zo een leuke avatar bij toen. 😂😂
Ik ben diplomaat van NWO en speel al sinds uni 5. Ben getrouwd met The_Glitch, wij zijn (47 😉)we zijn uitgebreid met totaal 4 kids en woonachtig in Westkapelle NL. Niet te verwarren met Westkapelle in België. 😜

Tussen mijn 24-uurs baan 7 dagen in de week, werk ik ook en vind ik tijd in mijn spaarzame momenten om Ogame te spelen. Ik ben een miner nu, sinds dat ik mijn vloot heb verspeeld aan Nixon. Dus zodra ik alles op orde heb qua sterkte en mijnen zoals ik dat wil, bouw ik mijn vloot verder uit met sterren, bm, vn, etc. Nixon kan ooit ook een bezoekje terug verwachten 😁.

Kortom ik ben echt een bezig bijtje. 🐝

courtnss
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2017, 12:39

Bericht door courtnss » 12 okt 2017, 07:12

Hallo,

Ik ben Koen, belg en 30 jaar,

Ik heb 10 jaar geleden Ogame gespeeld, toen nog de oude versie,
heb het enkele jaren nog eens gespeeld maar kort door tijdsgebrek, en nu speel ik het weer als soort van ontspanning.
Ben recent gepromoveerd op het werk tot Team coordinator en heb het momenteel erg druk dus heb ik maar een lage activiteit, maar ik doe wat ik kan

gr Koen

Reborock
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2017, 13:57

Bericht door Reborock » 14 okt 2017, 22:11

Hoi,

Ik ben Rens, 35 jaar en woon in Nijmegen.
Ik ben beter bekend onder de naam Reborock, waar ik diverse MMORPG speel of heb gespeeld.
Ik heb de afgelopen 10 jaar met regelmaat Ogame gespeeld in verschillende uni's ik ben begonnen in uni 7 en heb ook nog gespeeld in de uni's 11 en Draco

Ik heb in het verleden bij verschillende allianties gezeten en ook af en toe wat meer co-ordinatie geregeld binnen de allianties.
Omdat ik nu een redelijk drukke baan heb met wisselende diensten moet ik helaas meteen toegeven dat ik dit nu puur voor ontspanning speel maar als iemand hulp nodig heeft kan hij/zij altijd een berichtje sturen en dan kijk ik wat en hoe ik kan helpen.

UltraMagnus
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2017, 18:28

Bericht door UltraMagnus » 15 nov 2017, 18:50

Hey mensen,

Ik ben Rutger, 32 en een beetje. Woon en werk in het hoge Noorden (Frl). Heb Ogame ooit leren kennen via een forum en daarbij best succesvol geweest in Uni 2. Persoonlijk een tijdje tegen de top 50 aangeschuurd en als alliantie (Cybertronian Alliance) best een aardige tijd de lijst aangevoerd.

Jaaaaaren niks mee gedaan tot een bekende van me eerder in dit universum weer van start ging.

Plaats reactie