Ratio verdediging/mijnen









Plaats reactie
Gast

Ratio verdediging/mijnen

Bericht door Gast » 14 jul 2017, 11:13

Ik ben me al een tijdje af aan het vragen of ik niet te weinig verdediging heb vergeleken met het level van mijn mijnen. Zeker omdat ik niet aangevallen wordt heb ik geen idee of ik wel genoeg verdediging heb. Daarom vroeg ik me af wat jullie kijk hier op is. Heb ik voldoende verdediging om de geproduceerde grondstoffen te beschermen?

Productie:
Metaalmijn (Level 21), productie: 19.701 metaal/uur
Kristalmijn (Level 20), productie: 11.179 kristal/uur
Deuteriumfabriek (Level 12), productie: 2193 deuterium/uur

Verdediging:
Raketlanceerder, Aantal: 340
Kleine laser, Aantal: 180
Grote laser, Aantal: 45
Gausskanon, Aantal: 7
Ionkanon, Aantal: 21
Kleine planetaire schildkoepel, Aantal: 1
Grote planetaire schildkoepel, Aantal: 0
Anti-ballistische raketten, Aantal: 30

Game over
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2017, 20:40

Re: Ratio verdediging/mijnen

Bericht door Game over » 14 jul 2017, 12:23

megamen6 schreef:Ik ben me al een tijdje af aan het vragen of ik niet te weinig verdediging heb vergeleken met het level van mijn mijnen. Zeker omdat ik niet aangevallen wordt heb ik geen idee of ik wel genoeg verdediging heb. Daarom vroeg ik me af wat jullie kijk hier op is. Heb ik voldoende verdediging om de geproduceerde grondstoffen te beschermen?

Productie:
Metaalmijn (Level 21), productie: 19.701 metaal/uur
Kristalmijn (Level 20), productie: 11.179 kristal/uur
Deuteriumfabriek (Level 12), productie: 2193 deuterium/uur

Verdediging:
Raketlanceerder, Aantal: 340
Kleine laser, Aantal: 180
Grote laser, Aantal: 45
Gausskanon, Aantal: 7
Ionkanon, Aantal: 21
Kleine planetaire schildkoepel, Aantal: 1
Grote planetaire schildkoepel, Aantal: 0
Anti-ballistische raketten, Aantal: 30
Dit hangt er maar net vanaf hoe groot de vloot van de aanvaller is maar mijn ervaring leert mij wel om zeker de grote planetaire schildkoepel te bouwen en probeer daarnaast ook minstens 27 plasma kanonnen te bouwen. Er zijn namelijk 27 plasmakanonnen nodig om 1 ster des doods te vernietigen.

Verder hangt het er natuurlijk ook vanaf hoe ver je bij je alliantie genoten vandaan zit, hoe snel en met hoeveel schepen zij eventueel kunnen helpen met jouw verdediging mocht dit noodzakelijk zijn. Om die reden is het ook zeker verstandig om je Alliantiehangar minstens op level 3 te krijgen.

Gast

Bericht door Gast » 14 jul 2017, 17:54

Ik heb ook zo iets aan verdediging ik zou wel wat bij bouwen als ik jou was. ga ik ook nog doen. en zeker die grote koepel.

Plaats reactie