Ideeën forum











Plaats reactie
ForumBeheerder
Alliantie Beheerder
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jul 2017, 18:14

Ideeën forum

Bericht door ForumBeheerder » 10 jul 2017, 19:08

Iemand nog leuke/goede ideeën om op het forum te zetten? Het forum lijkt mij zo behoorlijk goed ingedeeld maar kan waarschijnlijk nog veel beter worden dus heb jij een goed idee? Ik daag jullie uit denk met me mee meld jouw ideeën hier!

Gast

Re: Ideeën forum

Bericht door Gast » 12 jul 2017, 17:50

ForumBeheerder schreef:Iemand nog leuke/goede ideeën om op het forum te zetten? Het forum lijkt mij zo behoorlijk goed ingedeeld maar kan waarschijnlijk nog veel beter worden dus heb jij een goed idee? Ik daag jullie uit denk met me mee meld jouw ideeën hier!

tips en tricks, ook verschillede ogame tools die je kan gebruiken voor het spel. niet elke tool is legaal namelijk dus ik ga kijken of mijn oude tools nog gebruikt mogen worden!

Game over
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 jul 2017, 20:40

Re: Ideeën forum

Bericht door Game over » 12 jul 2017, 20:27

tips en tricks, ook verschillede ogame tools die je kan gebruiken voor het spel. niet elke tool is legaal namelijk dus ik ga kijken of mijn oude tools nog gebruikt mogen worden!
Als je even goed rondkijkt dan zal je zien dat er al verschillende links naar verschillende tools op het forum beschreven staan.

Gast

Onderzoeken / techniek / locaties

Bericht door Gast » 10 aug 2017, 09:54

Misschien handig om ergens een overzicht te hebben wat iedereen hun lvl van onderzoek is en/of locatie van hun planeten.

Zo kan je sneller handelen als er iemand zou kunnen helpen.

Plaats reactie